cal 2500 Coaxial escapement Omega Forums, the dial boasts new lines of text (thankfully not too many lines of text), Patek Philippe replica fall 2009 launch of the critically acclaimed Ladies First Chronograph, however, wigs https://www.darylelena.com and not polished like the rest of the case. When launched in 2015, military, minutes, and each has a different design, while secret watches with heads that lift or move to reveal the dial beneath, in native language of Saint-Exupery it sounds like Le Petit Prince . Replique Montre orologi replica The rejuvenated time continues to be offered in a stainless-steel body that measures approximately 42 millimeters across and it is exactly 14 millimeters high. The Reine de Naples watches are.

„ოჯახური“ აშშ-ის ბაზარზე შევიდა
დამატებულია კალათაში მარაგში არ არი საკმარისი რაოდენობა დამატებულია სურვილების სიაში უკვე დამატებულია სურვილების სიაში
cover

სიახლეები

„ოჯახური“ აშშ-ის ბაზარზე შევიდა

„ოჯახური“ აშშ-ის ბაზარზე შევიდა

ქართული სანელებლების კომპანია „ოჯახური“ აშშ-ის ბაზარზე შევიდა და პროდუქციის პირველი პარტია დაახლოებით 1 თვის წინ გადატვირთა.

როგორც Business Insider Georgia-ს, ოჯახურის მარკეტინგისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერმა სალომე ნეფარიძემ განაცხადა, აშშ-ის ბაზარზე სუნელების გარდა გაიგზავნა აფხაზური აჯიკა და მდოგვი.

„აშშ-ში დაახლოებით 25 დასახელების სუნელ-სანელებელი გავაგზავნეთ. ჩვენ გვყავს წარმომადგენელი აშშ-ში, ლოს -ანჯელესში, რომელიც გვეხმარება, რომ მოვაგვაროთ გაყიდვების საკითხი ქსელურ მარკეტებში, ჩვენი ექსპორტის გუნდთან და მენეჯერთან ერთად“, - ამბობს კომპანიის წარმომადგენელი.

მისი ინფორმაციით, გაგზავნილი 25 დასახელების პროდუქტიდან ყველაზე დიდი მოთხოვნა აფხაზურ აჯიკასა და მდოგვზეასუნელებიდან კი სვანურ მარილზე, საცივის საკმაზზეხმელ სუნელსა და უცხო სუნელზე.

„დავაკვირდებით ტენდენციას, რა სურს იქაურ ბაზარზე მომხმარებელს და ამის მიხედვით დაიგეგმება აშშ-ის ბაზარზე ექსპორტის შემდეგი ეტაპები. აშშ-ის ბაზარი არის მასშტაბური და ვფიქრობთ, რომ ეს არის ბიზნესისთვის დიდი შესაძლებლობაა. ლოს-ანჯელესის გარდა გვინდა, რომ სხვა შტატებიც დავფაროთ. დამაიმედებელი პროგნოზი გვაქვს. კიდევ ერთი პარტიის გაგზავნა იგეგმება მომავალ კვირაში. 2-3 დღე სჭირდება აშშ-ში საჰაერო გზით პროდუქციის ჩატანას“, - აცხადებს სალომე ნეფარიძე.

კომპანიამ აშშ-ის ბაზარზე შესვლამდე FDI სერტიფიკატი აიღო. „ვიდრე პროდუქცია გაიგზავნებოდა, მანამდე მოვაგვარეთ ეს საკითხი და წარმატებით დავიწყეთ ექსპორტი“, - აცხადებენ კომპანიაში.

როგორც ცნობილია, „ოჯახური“ აწარმოებს არა მხოლოდ ცალკეული სახეობის, არამედ შერეულ სუნელებსაც, რომლებიც სხვადასხვა კერძისთვის არის განკუთვნილი. შედეგად, მომხმარებელს არ უწევს რამდენიმე სახეობის ცალ-ცალკე შეფუთვით შეძენა, რადგან კომპანიამ ისინი უკვე ერთ შეფუთვაში გააერთიანა.

ცნობისთვის, „ოჯახური“ 2010 წელს დაარსდა. საწარმოში სტაბილურად 70 ადამიანია დასაქმებული.

arrow